Výluka liniek 31 39 94 N55 na ul. Imricha Karvaša (13.7. – 14.8.2015)

Dôvodom je čiastočná uzávierka križovatky pre opravu električkovej trate.

Pre čiastočnú uzávierku križovatky Radlinského - I. Karvaša budú od 13. júla do 14. augusta 2015 linky 31 39 94 a N55 presmerované na obchádzkové trasy:

  • linky 31 39 a N55 pôjdu v smere k Račianskemu mýtu medzi zastávkami Zochova a Blumentál cez Kollárovo nám. a Radlinského, pričom zastavia na zastávke Kollárovo nám. (výstupište linky 80) namiesto neobsluhovanej zastávky Nám. 1. mája.
  • linka 94 pôjde po skrátenej trase z Nám. slobody cez ul. I. Karvaša na náhradnú konečnú zastávku STU na Radlinského ul. (zastávka električiek). V smere do Petržalky pôjde od zastávky STU cez Kollárovo nám. a od zastávky Nám. 1. mája po stálej trase. Linka neobslúži zastávky Blumentál a STU na Nám. slobody.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ja zas linku 31 😃 lebo som čakal na 208 na kollárku keďže linka 39 meškala a nestihli sme prestup na 208 ktorá tiež meškala... keďže 39 dokázala na trase mlynská dolina-lafranconi nabrať 3 minúty meškanie.. 😑
Reakcia na: Mike #35:
zablúdené vozidlo? ?
Reakcia na: 7ross7 #34:
To bol ZV.
Dnes som videl jeden zablúdený Citelis na L94 ísť z Vazovovej na zastávku Blumentál. ?
Reakcia na: TomJ #32:
Sú vyvesené a sú to bežné CP takže je tam zastávka Nám. 1. mája.
Reakcia na: Mike #29:
A X13 na Nám. SNP môže ísť cez výhybky?
Zaujímalo by ma, či sú aspoň na Kollárku vyvesené CP liniek 31, 39 a N55 a tiež či je v nich uvedená zastávka Nám. 1. mája alebo Kollárovo nám.
Reakcia na: astin1 #30:
DPB nema informacny system, ale dezinformacny 🙂 Problem s tym co sa pocas vyluk zobrazuje na roznych tabuliach, co sa vo vozoch hlasi, pripadne co je na vyveskach je dlhodoby a zmeni sa az zasadnejsiou vymenou vedenia DPB.
Reakcia na: Mike #29:
Ved by nemusela. Aktualne rezu vyhybku od Blumentalu na Hlavnu stanicu. Bus by presiel tymto usekom a zaradil sa do svojho pruhu ktory je uz dalej volny.

Btw na informanych tabuliach na zastavke Blumental stale svietia prichody spojov linky 94. Ty chudaci co si informaciu na tabulke vedla zastavky nevsimnu, tam na 94 stale cakaju. Chyba aj informacia pre cestujucich v spojoch linky 94 (alebo som ju prehliadol)
Reakcia na: pharel #28:
DPB je záasadne proti aby cestné vozidlá jazdili cez výhybky.
Reakcia na: astin1 #27:
Tiez som nad tym uvazoval, kludne mohla ist po kolajisku od zastavky Blumental az po STU kde by mala dalsiu zastavku na zastavke elektriciek a nie vedla ako teraz 🙂
Nemohla by 94 chodit ako doteraz (konecna na zastavke Blumental), potom by pokracovala rovno po Radlinskeho ako elektricky (nutny usek by presla po kolajisku) a dalej by odbocila na Kollarovo manestie?
Docasna zastavka pri STU je zastavkou s napojenim na nic.
Reakcia na: TomJ #17:
Mno uz to tu pouzatvarali tu krizovatku Radlinskeho/Karvasa, vyzera to tak ze triangel nebudu uplne davat novy ale mozno ho upravia, uz rezu asfalt okolo 🙂
Reakcia na: pharel #24:
Funguje. To, že je 94 na tabuliach Blumentáli je také bratislavské.
Na STU stála 94 ráno na električkovej zastávke smer Obchodná a potom kúsok za ňou je napravo prenosná, kde stála 94 ešte raz - v jazdnom pruhu. Asi na čakanie do odchodu alebo čo.
Funguje tato vyluka? Videl som prave zabludilu 94 iducu cez Blumental zastavku 🙂
Inak som rad, ze to zmenili az sem k STU ako predtym 🙂
Reakcia na: kecho #20:
To znie ako skvelý nápad. Cestujúci z Karlovky pôjdu na Kapucínsku, kde im bude umožnený prestup na L2 smerom pod most. Pod mostom budú môcť prestúpiť na autobus a pokračovať ďalej k cielu na nábreží, prípadne k autobusovej stanici, Eurovei.
Reakcia na: kecho #20:
zabudni
Reakcia na: kecho #20:
V com by bola ta 2 lepsia ako 6?
Reakcia na: TomJ #19:
a čo takto 2 pod most namiesto 6tky?
Reakcia na: kecho #18:
3/8 súhlasím, inak by sa to ani nedalo. Ale ťahať 2-ku až do KV, kde už teraz je cez víkend pridané je blbosť. A 30T zatiaľ nie je dosť, aby boli aj na 2 aj na 6 (navyše na 2 ich ani kapacitne netreba). Skôr by som teda riešil 2-ku tak, že by išla z Nového Mesta cez Vazovovu na Vinohrady (aspoň by na Račianskej nahradila chýbajúcu 6).
Reakcia na: TomJ #17:
3/8 cez Vazku a 2 obojsmerne po trase Blumentál-Špitálska-SNP-tunel a buď až v KV alebo s 30T pod Novým mostom...