Na skúšobnej jazde už aj Škoda 30T #7502

Do ulíc mesta vyšla na testovacie jazdy už aj druhá električka Škoda 30T #7502. Podľa predchádzajúceho vyjadrenia DPB by už tejto električke (rovnako aj ďalším) malo stačiť najazdiť 100 km bez cestujúcich a vykonať brzdové skúšky. Do premávky s cestujúcimi sa však zaradí až po dokončení homologizačných skúšok vozidla #7501, pravdepodobne v priebehu mája.

Doplnené: Rozsah testovania vozidla #7502 je napokon rozsiahlejší, ako len spomínaných 100 km. Vozidlo je totiž vybavené tenzometrami na meranie deformácií karosérie a podvozkov. Uvedené skúšky sa vykonávajú v rámci procesu homologizácie tohto typu električky.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mirtschi #45:
A oni sa z Kosic?
Reakcia na: Mirtschi #44:
Stále sa bavíme o tom že načo nám sú električky, ktoré jazdia po meste a nevozia ľudí?! Veď som sa snažil to vysvetliť dosť jasne. Vieš aj tie vaše Varia keď došlo prvé na slovensko tak muselo prejsť takými istými skúškami. Podľa môjho názoru aspoň čo sa týka električiek máme niečo čo je iba pre nás a nie ako autobusy napr kde máme sory, ktoré niesu ničím jedinečné pre nás lebo jazdia hoci kde. Kdež to 29T/30T sú navrhnuté pre nás a som rád že tak nádherné dizajnové vozidlá sú práva naše a verím tomu že keďže vychádzajú s predošlých verzií, s ktorými naozaj vraj nie sú nejaké významné problémy tak verím že ani s našimi nebudú veľké problémy. A sorry ale kupovať vozidlá len podľa toho aby hneď po dodaní jazdili nie je moc výhra. Mne osobne záleží aj ostatných faktoch. 🙂
Reakcia na: Mirtschi #45:
Asi preto, ze maju neotocne podvozky, maju skratene stredne clanky. Ale to haterovi nevysvetli nikto.

Co sa tyka 29T a 30T - vychadzaju z uz existujucich 26T a 28T, ktore uz jazdia a neviem o tom, zeby mali nejak extra problemy. (Ano, kazda NOVA elektricka bude mat problemy, tomu sa nevyhnes, zalezi vsak, kolko problemov a ake mnozstvo je prijatelne).

A neviem ako TY ale JA radsej pockam 2-3 mesiace navyse, ako by som sa mal vozit 25 rokov v "T3 Low Floor" bez klimatizacie ako v Kosiciach. A tie slavne Varia su tiez riadne poruchove (hlavne LF2+) - staci zajst na kosicky web.
A ak môžem kritiku, jedna vec čo sa mi na vozoch 29T a 30T nie moc pozdáva sú neotočné stredné podvozky. A toto potvrdí každý odborník, že neotočné podvozky viacej opotrebuvávajú koľajnice hlavne v oblúkoch. Síce pravda, že Bratislavské trate sú prevažne rovné, ale tiež nie sú celkom bez oblúka, už len okrem iného obratiská. Ako ono by to až tak nevadilo, vo viacerých mestách majú električky s neotočnými podvozkami. Keby Bratislava bola taká Viedeň, sa nad tým ani nepozastavujem. Len všetci vieme, aký má Bratislava problém s opravami a údržbou tratí. Úsek Radlinského - Žilinska smerom na Hlavnú stanicu hovorí za všetko. Aspoň, že sa čo to môže opraviť teraz z Eurofodov. Lenže, to nie je tak, že teraz sa modernizujú trate a na 25 rokov pokoj. A pri typoch 29T či 30T ,bude nutné opravovať trate ešte častejšie.
Tak pardon. Síce keď musia nabehať až tých 10 000 km, tak je to ešte akurát ten čas. Viacerí sa tu na mňa teraz jedujete, no mne išlo o to, alebo skôr jedovalo zase mňa, že načo sú nám električky, ktoré sa len mocú po meste a nemôžu voziť cestujúcich. Sú to ozaj pekné vozy a určite im prajem úspech, ale jeden nikdy nevie. Ako isto aj viacerí viete, pred rokmi spočiatku s veľkou slávou sa tiež predstavovali vozy RT6 ako úplné novinky. Tiež mali na svoju dobu krásny dizajn, ale čo z toho, keď veľa toho nenajazdili a schválené boli nakoniec až po rokoch po veľa úpravách a to sa ich viaceré mestá prevádzkovať už vzdali. A toho sa ja bojím a preto sa mi skôr pozdávalo to VarioLF. Vraj aj Praha má so 14T i 15T problémy. http://www.bmhd.cz/rt6/rt6.php
Reakcia na: Mirtschi #40:
ano ohrname nos nad variami, rovnako ako by sme ohrnali nos na faceliftom Skoda 105 L.
Reakcia na: Mirtschi #40:
Ja stale neviem pochopit ci tomu stale velka vacsina nerozumiete alebo nechce rozumiet. Skoda 29T/30T su uuuuplne nove typy vozidiel a preto sa prototypi tychto vozidiel musia podrobit homologizacnym skuskam plus najazdit 5000km bez zataze a 5000km so zatazou. Avsak vraj sa na skode 30T 7501 objavili akesi chybicky pri prvych 3000km a preto neboli uznane a musi ich najazdit znova. Preto sa zaradenie tychto vozidiel posuva az na prelom aprila/maja. A dufame vsetci ze uz to bude konecny termin. 🙂
Reakcia na: Mirtschi #40:
V maji.
A vie niekto kedy reálne pôjdu tie zázraky do premávky? Spomínal sa najprv marec, potom prelom marca a apríla, najnovšie koniec apríla a stále nič. Nad vozmi VarioLF síce každý ohŕňa nos, ale tie by už aspoň jazdili.
Reakcia na: Quakeman #35:
Tak taka 7401 ma v interieri mikrofony a pravdepodobne sa meria hlucnost . Inak a preco na moju otazku odpovedas otazkou ? ?
Aj dnes jazdila vecer (20.30) a vnutri dvaja pani s PC na kolenach s napichnutymi kablami
asi nie je chuda v poriadku
Reakcia na: BEUS92 #33:
Keby sa taketo nieco davalo do nasich vozidiel tak by nemali meskania pocas spicky len pol hodinu ale dve hodiny a na kazdej zastavke by stracali neskutocne vela casu. Preto si myslim ze to nebudu dobre info. 🙂
Reakcia na: BEUS92 #33:
Toto čo tu tvrdíš je nezmysel.
Reakcia na: Petto #32:
Čo je to podľa teba rozsiahlejšie testovanie?
Reakcia na: BEUS92 #33:
Budú nové nálepky? 🙂
"Ak máte vyššiu, ako priemernú hmotnosť, v prípade preplneného spoja, prosím, nenastupujte!"
Ak som dobre dostal info 7502 ma mat protizatazove cidla. Ak elektricka bude pretazena sa proste nepohne a x ludi si bude musiet vystupit
a dovod rozsiahlejsieho testovania je aky ?
Reakcia na: ufo #30:
Rozhodne.
Reakcia na: DRRD #29:
14T či 15T?
Iste, niečo iné ako Škoda by potešilo.
Reakcia na: ufo #26:
...prevádzku českej električky nezvláda ani hlavné mesto štátu kde je vyrobená! Možno bude BA výnimka...