Mesto vybralo projektantov pre modernizáciu električkových radiál

Zo štyroch uchádzačov boli úspešné dve spoločnosti.

Hlavné mesto zverejnilo výsledky vyhodnotenia ponúk pre obstarávanie zákazky "Projektové práce - električkové trate", v rámci ktorej bude vypracovaná projektová dokumentácia pre modernizáciu troch električkových radiál (Dúbravsko-karloveskej, Vajnorskej a Ružinovskej). Verejnej súťaže sa zúčastnili štyria uchádzači - Reming Consult a.s., Dopravoprojekt a.s., Amberg Engineering Slovakia s.r.o. a Prodex s.r.o., všetci z Bratislavy. O tom, ako si mesto predstavuje tieto modernizácie električkových tratí, sme už písali v marci tohto roka.

Projektovú dokumentáciu pre Dúbravsko-karloveskú radiálu vypracuje firma Reming Consult, a.s., ktorá ponúkla cenu 465 600 € s DPH. Najdrahšia ponuka pre túto časť bola vo výške 695 400 €.

Modernizáciu Vajnorskej radiály naprojektuje spoločnosť Dopravoprojekt, a.s., ktorá ponúkla v súťaži pre túto časť cenu 399 985 € s DPH. Najvyššia cena v tejto časti bola 649 116 €.

Spoločnosť Dopravoprojekt sa stala víťazom aj v prípade Ružinovskej radiály, kde ponúkla cenu 294 498 € s DPH. V tejto časti bola najdrahšia ponuka vo výške 515 988 €.

Vypracovanie projektových dokumentácií pre jednotlivé radiály bude spolufinancované z fondov EÚ v rámci Operačného programu Doprava. Stavby by mali byť naprojektované najneskôr do konca roka 2015. Samotná modernizácia radiál je plánovaná v období rokov 2016 - 2020.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #9:
OK, beriem na vedomie ...
Reakcia na: gejza #8:
Ale aj nadávať treba originálne, takto len zbytočne flooduješ... ?
Reakcia na: Tedomík #6:
jednoducho ich neznášam a nemám moc na to, aby som ich vyhladil zo zemského povrchu, tak si aspoň raz za čas zanadávam .... vieš, keď si uvedomím ako by sme sa tu mohli mať dobre bez skorumpovaných štátnych i komunálnych politikov, bez zmanipulovaných verejných obstarávaní, bez nepretržite páchanej ekonomickej kriminality, bez prania špinavých peňazí - a pritom by stačilo tak málo - dávať za ekonomickú kriminalitu trest smrti a prepadnutie majetku v propsech štátu ....
Reakcia na: Tedomík #6:
Len toľko že SOR, resp. jeho predchodca pôvodne vyrábal poľnohospodársku techniku takže sa niet čomu čudovať že niektoré kĺbové sorky vrkocú jak starý traktor. ?
Reakcia na: gejza #5:
Viem, že nemá zmysel vôbec reagovať, ale už sa to nedá čítať.

Ty si naozaj myslíš, že čím viac príspevkov v ktorých trepneš niečo o poľnohospodárskej technike sem napíšeš o to si vtipnejší? Pomaly každý tvoj príspevok je o tom ako nadávaš na SOR, J&T... Či čím viac Jepko & Trdko, tým väčšia originalita?

Čo majú tie autobusy s poľnohospodárskou technikou? Neviem ako iní, ale ja si Sorku neviem predstaviť ako orie pole....
Reakcia na: Valec #4:
nebojím ... tam sa mi poľnohospodárska technika nezmestí ?
Reakcia na: gejza #3:
Nebojíš sa ty aj chladničku otvoriť?
tak zase raz nevyhral SOR ? ? ?
obsahom projektovej dokumentácie je vždy to, čo chce realizovať investor, ak teda predostrie požiadavku na vypracovanie variantných návrhov - napr. redukcie zastávok, môže tam byť... ak však deterministicky zadá projektantovi, čo tam chce mať - a to mi tak vyplýva z odkazu v texte - tak sa tam asi redukcia zastávok logicky navrhovať nebude.
Co je obsahom takej dokumentacie ? Napr. aj moznost redukcie zastavok napr. na dubravsko-karloveskej radiale ?