Zmeny vo výprave električiek (od 20.1.2014)

V súvislosti so zmenou cestovných poriadkov od 20. januára 2014 dochádza k zmene výpravy na linkách 3 5 8 a 9 v záujme optimálnejšieho využitia kapacity vozidiel:

  • na linkách 3 8 a 9 budú cez voľné dni jazdiť iba električky K2x z vozovne Krasňany
  • na linke 5 budú cez voľné dni jazdiť iba súpravy električiek (všetky budú okrem jednej z vozovne Jurajov dvor)

Cez pracovné dni zostáva výprava liniek 3 5 a 8 nezmenená: linky 3 a 8 - súpravy z oboch vozovní, linka 5 - súpravy z vozovne Krasňany.

Na linkách 6 a 9 budú na celodenné služby počas pracovných dní nasadené električky K2x z Krasňan a jedna súprava z Jurajovho dvora, na delené služby kombinovane električky z Krasňan aj Jurajovho dvora. V čase špičiek budú na linke 6 jazdiť kĺbové električky a na linke 9 súpravy, v čase sedla a večer na linke 9 kĺbové električky a jedna súprava.

Výprava električiek na linkách 2 a 4 sa nemení.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
K2S sú fajn do mesta na rovinu, rýchlejšie prejdú výhybkami, sú prehľadnejšie. No v dúbravke boli slabé, niektoré vozy „ťahajú“ menej. Od krčác do karlovky hore kopcom v daždi = jazda sklzom, tam tá trakcia chýba. Progres má vcelku lepšiu spotrebu ale. Tiež je tam rekuperácia, ale podmienená podmienkami na trati. V praxi sa vráti 1/5 až 1/4 spotrebovaného.
t3/t6 – niekto sledoval spotrebu týchto vozov a vyhodnotil, že t3 zrychlovač sú úspornejšie, tak som počul.
ako že h ?? neviem aké parametre prevádzky ešte zohľadnil, ale je to teda pekná kravinka. Treba si pozrieť čkd dokumentáciu. T3 sa prerábali na TV výzbroje kvôli spotrebe predsa.
Takže spotrebovo vypraviť samozrejme všetky progresy, následne TV výzbroje. Zrychlovače nechať doma, potom však je problém asi organizačný – vodiči JD / Krasňany
Takže je to teraz pekne premiešané a dlho ešte asi bude.
Reakcia na: Quakeman #25:
Myslel som to skôr tak, že sú novšie ako T3. Ale myslím, že väčšina cestujúcich pokladá T6 za tie nové a T3 za staré. ?
Reakcia na: Quakeman #25:
No, v Bratislavských pomeroch sa aj tak jedná o horúcu novinku, ak nerátame novostavby K2 ?

Alebo možno myslel tie posledné dva kusy, tie sú fakt relatívne nové
Reakcia na: TomJ #14:
T6A5 su sice novsie ako T3, ale vyzbroj TV3 sa pouzivala uz na starych KT8D5kach z roku 1986.
Reakcia na: Quakeman #25:
aj "nove Ikarusy" budu uz navzdy nove ?
Reakcia na: TomJ #14:
Odkedy sú T6A5 nové keď najstaršie majú už 23 rokov?
Reakcia na: ufo #22:
Keď som bol na tom (v roku 1996 asi), tak zaškolenie trvalo asi 2 hod. Zaujmavý bol potom zácvik, ale už si nepamatám koľko hod. sme museli odjazdiť v zácviku (tušim 20??). Nejedná sa o inú trakciu, ale čo sa týka porúch a prepájania a spájania vozov je to úplne niečo iné ako T3.
Reakcia na: Kobenhavn #1:
Správne má byť T3G sú úspornejšie ako T6A5!
Reakcia na: Pe67 #21:
Papiere na T6 sú otázka akej doby? Veď sa nejedná o inú trakciu?
Reakcia na: ufo #19:
Nie, ale v Krasňanoch majú iba 3ks 2xT3M a na T6 vačšina z JD nemá papiere. Aj tie 3ks TV1 sú súce skôr na vyradenie či modernizáciu. Keď chceli aby do Ružinova chodili cez víkend iba K2jky tak toto je jediné rozumné riešenie. Nemyslite si, vodiči v JD z tých 5tiek niesú nejak veľmi nadšení, ale ako tvrdím budú tam voziť menšie balíky ako na linke 4.
Reakcia na: Valec #18:
NIE!, Cez víkend zvyčajne cestujem len KV-mesto a naopak a idem na ten spoj na ktorý sa načasujem (hlavne cesta tam).
L5 - Jurajov dvor - je niečo, čo bráni zamestnancom DPB nastupovať na výkon na dvoch miestach?
Reakcia na: Pe67 #16:
Čiže, aby si sa neviezol tvojim nie práve obľúbeným typom električky, začneš radšej cestovať niekam inam?
Reakcia na: 4004 #11:
Neviem čo máš proti T3SU/SUCS, ale oproti T6 sú určite lepšie (ale nie v spotrebe prúdu).
Reakcia na: TomJ #14:
To čo bolo doteraz cez víkendy na 9/1 až 9/7 a 3/4,8,9 bude odteraz na 5/1 až 5/10. Mrzí ma len že na linke č.9 budú 2xT3 už len v špičke, inak tam budú len K2 (hrôza). Asi cez víkendy začnem namiesto linky č.9 chodiť linkou č.5!
Reakcia na: TomJ #14:
Ale Jurák by tie dupláky vypravoval tak či tak.. Akurát ak nie na L5 tak na L3/8 a 9. A L 5 by robili Krasňany pri tejto anarchií možno s duplákmi, možno s K2S... A keďže ako tu už odznelo nižšie, je teraz nereálny presun K2S na Jurák a cez víkend má výjsť von čo najviac K2S tak nech idú na menej obsadené linky a na tie kľúčové nech idú dupláky z Juráku. Či vypravia čo najviac T3P a T3G uvidíme, snáď áno.
Reakcia na: 4004 #11:
Ono pre bežného cestujúceho je úplne jedno, či mu príde T3SU, T3SUCS, T3G alebo T3M, oni vidia rozdiel maximálne v tom, či sú napravo dvojsedadlá alebo jedno. Do technickej stránky sa až tak moc nevyznám, ale nezdá sa mi, že by staré T3 boli úspornejšie ako nové T6. Takže ak sa na linku 5 nebudú vypravovať len modernizované súpravy T3, tak sa podľa mňa nič neušetrí.
Reakcia na: Hug0 #7:
Hej budú ? Ale v Juráku sú aj T3G, tie T3 som tam zabudol napísať ? Len nechapem, prečo sa tie T6-tky niekto už od októbra snaží nechávať čo najviac v depe... ❓
Reakcia na: MiroBA #10:
Niekedy mam pocit, ze T3 su na tom v poslednom case ovela lepsie ako T6...
Reakcia na: MiroBA #10:
A T3Gky su tiez take hrozne ako T3SU/SUCS?