Odchody nočných spojov počas zmeny času (26./27.10.2013)

Upozorňujeme, že počas zmeny času bude medzi nočnými spojmi 120-minútová medzera.

V noci z 26. na 27. októbra 2013 sa mení stredoeurópsky letný čas (SELČ) na stredoeurópsky zimný čas (SEČ) - o 03:00 SELČ si hodinky posunieme na 02:00 SEČ, čím sa noc predĺži o hodinu. Nočné spoje budú vynechávať odchod po 02:15 letného času z centra a vykonajú až odchod z konečnej po 02:15 zimného času. Podrobnejšie informácie o prevádzke spojov:

  • Linky N21 N31 N33 N53 N55 N61 N70 N74 N80
    • v smere z Hlavnej stanice pôjdu o 23:30, 00:00, 00:30 a 01:30 podľa letného času, spoje o 02:30 a 03:30 podľa zimného času
    • v smere na Hlavnú stanicu pôjdu spoje s odchodom z opačných konečných po cca 23:50, 00:50 a 01:50* podľa letného času, spoje po 02:50 a 03:50* podľa zimného času
  • Linky N29 N34 N37
    • v smere z Hlavnej stanice pôjdu o 23:30, 00:30 a 01:30 podľa letného času, spoje o 02:30 a 03:30 podľa zimného času
    • v smere na Hlavnú stanicu pôjdu spoje s odchodom z opačných konečných po cca 23:50, 00:50 a 01:50* podľa letného času, spoje po 02:50 a 03:50* podľa zimného času
  • Linka N44
    • v smere z Hodžovho nám. na Kolibu pôjdu spoje o 23:50, 00:50, 00:50 a 01:50 podľa letného času, spoje o 02:50 a 03:50 podľa zimného času
    • v smere z Koliby na Hodžovo nám. pôjdu spoje s odchodom o 23:16, 23:39, 00:16 a 01:16 podľa letného času, spoje o 02:16, 03:16 a 04:16 podľa zimného času
  • Linka N47
    • v smere z Hodžovho nám. na Valašskú pôjdu spoje o 00:25, 01:25 a 02:25 podľa letného času, spoj o 03:25 podľa zimného času
    • v smere z Valašskej na Hodžovo nám. pôjdu spoje s odchodom o 00:38 a 01:38 podľa letného času, spoje o 02:38 a 03:38 podľa zimného času
  • Linka N56
    • v smere zo Zlatých pieskov do Rače pôjdu všetky spoje (23:48, 00:18 a 00:48) podľa letného času
    • v smere z Rače na Zlaté piesky pôjde spoj s odchodom o 01:48 podľa letného času, spoje o 02:48 a 03:48 podľa zimného času
  • Linka N72
    • v smere z Hodžovho nám. na Dolné hony pôjdu spoje o 23:35, 00:04, 00:35 a 01:35 podľa letného času, spoje o 02:35 a 03:35 podľa zimného času
    • v smere z Dolných honov na Hodžovo nám. pôjdu spoje s odchodom o 00:00 a 01:00 podľa letného času, spoje o 02:00, 03:00 a 04:00 podľa zimného času
  • Linka N91
    • v smere z Jasovskej do Jaroviec, Rusoviec a Čunova pôjdu spoje o 23:58, 00:58 a 01:58 podľa letného času, spoje o 02:58 a 03:58 podľa zimného času
    • v smere z Čunova na Jasovskú pôjdu spoje s odchodom o 00:37 a 01:37 podľa letného času, spoje o 02:37 a 03:37 podľa zimného času
  • Linky N93 N95
    • v smere z Hlavnej stanice pôjdu o 23:30, 00:00, 00:30 a 01:30 podľa letného času, spoje o 02:30, 03:30, 04:30 podľa zimného času
    • v smere na Hlavnú stanicu pôjdu spoje s odchodom z opačných konečných po cca 23:55, 00:55 a 01:55* podľa letného času, spoje po 02:55 a 03:55* podľa zimného času
  • Linka N99
  • v smere z Vozovne Petržalka do Ovsišťa pôjdu o 23:34 a 00:34 podľa letného času, spoje o 02:34 a 03:34 podľa zimného času
  • v smere z Ovsišťa k Vozovni Petržalka pôjde spoj s odchodom o 00:00 podľa letného času, spoje po 03:00 a 04:00 podľa zimného času

* Konkrétny odchod závisí od cestovného poriadku linky

Upozorňujeme cestujúcich, že pri zmene času dôjde k 120-minútovej medzere medzi spojmi.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TARKAN #13:
Samozrejme, vsetky civilizovane mesta dbaju na to aby bola sluzba poskytnuta kvalitne s ohladom na komfort cestujucich. Necivilizovane dbaju na to aby si co najviac zjednodusili robotu.

DPMO a DPMK (o DPMB uz ani nehovoriac) hraju uplne inu ligu ako DPB, pokial ide o ustretovost a pristup k zakaznikom.
Reakcia na: majak #11:
Vzdy to tak bolo = je to dobre? Srsly?

Meni sa v noci sobota/nedela = pocas vikendovej noci = ked je silny dopyt..
neviem na co sa tym vobec zapodievate.. ved predsa roky rokuce je to kazdy rok tak ze pri zmene na letny cas jazdia o hodinu menej a pri zmene na zimny cas o hodinu viac.. preco by mal mat niekto teraz zrazu s tym problem... vtedy jazdia vkuse a o hodinu menej a teraz jazdia vkuse s hodinovou pauzou naviac ale celkova pracovna doba je dlhsia takze sa to vzdy vyrovnava... a ako niekto pisal nizsie nie je to v sobotu ale v nedelu.. cas sa meni v nedelu! howgh
Reakcia na: Author #9:
Pri vsetkej ucte, ako to suvisi? Chces mi tvrdit ze ak sa teraz usetria naklady za to jedno kolo nocakov tak uz nikto nebude navrhovat zredukovanie nocakov? Alebo ze naplanovanie takehoto riesenia premavky pocas zmeny casu vyzaduje tolko casu, ze by predmetne osoby nemohli "riesit" zachovanie sucasneho intervalu nocakov pocas beznej noci, alebo co? Preco to stavias do roviny "bud alebo"?
Reakcia na: 810zssk #6:
Jasne, vsetko je riesitelne. Len mozno je to aj tym, ze kym Ty riesis 120min dieru 1 den v roku, niektori dalsi, ktorym este na kvalite nocnej dopravy zalezi, prave v rovnakom case riesia, aby ta 120min diera nevznikla nahodou celorocne, resp.aby sa udrzal dnesny interval nocakov...
Reakcia na: TomJ #7:
Ale DPB musi setrit! Preto sa teraz ziaden spoj nevlozi?
Reakcia na: 810zssk #5:
Tu ani tak nejde o pohodlie zamestnancov, vedeniu je úplne jedno, aké majú pohodlie vodiči. Jedine že by si tým narážal práve na pohodlnosť vedenia a tých, čo tieto úpravy robia. A že by išlo o vzkm navyše, tak to nech nehovoria, pretože to sa im vráti tým, že pri prechode na letný čas je o jednu jazdu menej, takže by to bolo tak, ako by žiadna zmena času nebola.
Reakcia na: 810zssk #5:
*prestavku by mal od 2:30 SEC do 3:30
Reakcia na: Zobudeny #4:
Ono hodinovy nadcas by zaplateny mal byt - vodici maju bezne prestavky platene, takze by mali mat platenu aj tuto.

Problem su limity na jazdu bez prestavky, jeden vodic nemoze odjazdit linku celu noc. To by sa ale dalo riesit striedacmi - jeden striedac moze spravit za noc 5 kol (kola o 23:30, 0:30, 1:30, 2:30 SELC, 3:30 - prestavku by mal od 2:30 SEC od 3:30), na kazdej linke staci vykonat jedno (okrem liniek N21, N31, N56, N91, N99 a trolejbusov - na tychto striedacov netreba vobec) - cize ak odratame linky co som uviedol, zostava nam 12 liniek. 10 z nich vykonaju dvaja striedaci a dalsie dve sa mozu riesit skorsim rannym striedanim, pripadne nejakym prejazdom (idelne N93 a N95).

Lenze, to by sme nesmeli hovorit o DPB kde je na prvom mieste pohodlie zamestnancov a na poslednom mieste su zakaznici.
To musi byt velmi narocne zaplatit hodinovy nadcas navyse 😕 Hold, aspon pojdem taxikom 🙂
Reakcia na: Vladimír #2:
Striedaci, alebo skorsie ranne striedanie. Oboje realizovatelne relativne lahko.
Reakcia na: 810zssk #1:
A ako by si to riešil Ty?
Existuje niekolko jednoduchych rieseni ako dopravu pocas tej noci riesit, ale nie, DPB ma cestujucich (este k tomu pocas sobotnej noci!) na salame, takze pekne si mozu pockat o hodinu dlhsie. Alebo ako svojho casu odporucal Zahradnik, vyuzit inu formu dopravu. Aspon bude po ubudnuti nasrdenych zakaznikov o dovod viac redukovat MHD.