DPB prevádzkuje zapožičaný SOR CN 10.5

Dopravný podnik Bratislava v súčasnosti prevádzkuje na linke 630 autobus SOR CN 10.5. Ide o autobus v dvojdverovom linkovom vyhotovení, ktorý sa od vozidiel SOR C 10.5 odlišuje nízkou podlahou v prednej polovici vozidla. Vozidlo dopravnému podniku zapožičal výrobca SOR Libchavy. Vozidlo je vybavené informačným systémom BUSE a bratislavským tarifným systémom. Autobus obdržal podnikové evidenčné číslo 3306 a zaradený bol do vozovne Jurajov dvor.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #16:
Nemusí. ?
autobus ktory tu vobec netreba ,hlavne ze nemaju co vypravit to im nevadi
Reakcia na: Juraj76 #13:
Nie, CN je takisto čiastočne nizkopodlazny, C 10,5 je vysokopodlazny t.j. ako naše AŠ SORY ci vozidla pre regio linky 630,901,(29)

3306 je tusim nahrada za nejaky dlhodobo odstaveny Cčkový SOR z DPB.
Vnútri som nebol ?
CN ma hlavne dost odlisny interier, nie?
Reakcia na: Dispecer #14:
Od BN sa trochu líši zvonka, tento je modernejší, a má dosť peknú prdel ? ale tie puklice vyzerajú otrasne... ako na nejakom karavane 😃
Reakcia na: Juraj76 #13:
Celočervený náter používa viacero dopravcov... ?
Rozdiel je podľa katalógu vozdiel aj v tom, že BN 10.5 je čiastočne nízkopodlažný autobus, kým CN 10.5 je autobus vysokopodlažný.
Mňa zaujala farba tohto autobusu. Je červený, čo je bežná faraba autobusov v Bratislave. Ale autobus 1859 (kĺbový SOR), ktorý je tiež požičaný je biely. Prečo? Pr tomto 3306 je predpokald jeho kúpy?
Rozdiel medzi SORom CN 10.5 a SORom BN 10.5 je len v dverach. Podla mna je to zbytocnost.

Niekto je fanusikom firmy J&T 🙂
Reakcia na: gejza #8:
Lebo nemusí byť.
Reakcia na: Andreas.Papak #7:
Najväčšie rozdiely budú pod podlahou a pod krytom motora... Ale ani tie nie sú veľké...
Reakcia na: Andreas.Papak #7:
BN 10,5 ma 1 dvere navyše ( tretie v poradí) . CN 10,5 je skor primestsky autobus s menším priestorom na kočík.
Reakcia na: Solider #6:
veľmi by ma zaujímalo, prečo tá zmluva nie je preložená do úradného jazyka
Reakcia na: Solider #6:
Nejak sa v tých typoch Sorov začínam strácať... aký je rozdiel medzi BN 10.5 a CN 10.5 ?
By ma zaujímalo, čo SOR dostane za zdarma požičiavanie vozidiel.
Reakcia na: gejza #3:
Predmetna spolocnost uz roky nevyraba polnohospodarsku techniku a teda nemoze byt povazovana za vyrobcu polnohospodarskej techniky. Podobne ako Siemens uz nemoze byt povazovany za vyrobcu mobilov, hoci ich kedysi vyrabal
Reakcia na: Stapfel #1:
uvedomujúc si pozadie tohto klasického výrobcu poľnohospodárskej techniky to URČITE nebude na jeho náklady !!!!
Sa divím, že ich tá "halloween" verzia s hrbom ešte neprešla.
samozrejme zase bez tendra ci to vyrobca len tak požičal na svoje náklady ??