Viaceré z nich však budú mať problematické napojenie na MHD.
Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) sa chystajú vybudovať terminály osobnej integrovanej dopravy na území Bratislavy. Pôjde o vytvorenie nových železničných zastávok, ktoré by zatraktívnili železničnú dopravu v rámci integrovaného dopravného systému.
Dňa 4. decembra 2012 ŽSR vyhlásili verejnú súťaž na zhotovenie projektovej dokumentácie pre "TIOP v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice".
Predmetom projektovej dokumentácie sú nasledujúce Terminály integrovanej osobnej prepravy (TIOP):
- TIOP č.1 zastávka Devínska Nová Ves - zastávka
- TIOP č.2 zastávka Bratislava - Lamačská brána
- TIOP č.3 zastávka Bratislava - Patrónka
- TIOP č.4 zastávka Bratislava - Mladá garda
- TIOP č.5 zastávka Bratislava - Trnávka
- TIOP č.6 zastávka Bratislava - Ružinov
- TIOP č.7 zastávka Bratislava - Vrakuňa
Poloha jednotlivých navrhovaných zastávok je znázornená na stránke www.hrapko.sk. Z informácií vyplýva, že poloha zastávok nie vždy rešpektuje väzby na MHD alebo hustejšie obývané územia. V Devínskej Novej Vsi je napriek očakávaniam zastávka navrhnutá mimo sídliska a mimo obsluhy relevantných liniek MHD, na vlak sa tak nebude dať efektívne prestupovať. TIP Patrónka nevyužije možnosť obslúžiť aj zastávku Dubová, ktorá je v tesnej blízkosti železničnej trate. TIOP Mladá garda nebude napojený na električkovú dopravu na Račianskej ul. ani na obytnú štvrť pri Pluhovej ul. či v budúcnosti plánovanú trať k ŽST Filiálka. Problém s nenapojením na električkovú dopravu má aj TIOP Ružinov pri obratisku autobusov Súhvezdná a je navyše blízko k TIOP Trnávka.
Naopak, s budúcou električkovou traťou do lokality Bory pod Dúbravkou už TIOP Lamačská brána počíta a jeho súčasťou má byť aj parkovisko P+R. Na trolejbusovú dopravu je dobre napojený TIOP Vrakuňa v blízkosti obratiska Čiližská.
Projektová dokumentácia bude hradená zo štrukturálnych fondov EÚ - Operačný program Doprava 2007-2013 (Prioritná os č.4 – Infraštruktúra integrovaných dopravných systémov) – TIOP 4 až 7 a ERDF (projekt Twin City Rail) – TIOP 1 až 3. Predpokladaná hodnota zákazky je 520 486 €, súťažné podklady sa poskytujú do 21. decembra 2012, lehota na predkladanie ponúk je do 31. januára 2013.