Sci-fi: Na Dušičky doprava pre dušičky

Tento rok sa na Dušičky myslelo nie len na tých, ktorí chodia na cintoríny, ale aj na tých, ktorí chodia z cintorínov...

Fun-us Bus

Dopravný podnik spolu so známym oranžovým umelým nápojom pripravili pre nebožtíkov na Sviatok všetkých svätých mimoriadku linku 39-S (Smrť), kde budú jazdiť špeciálne upravené autobusy Praga Enem, Ykarus 415P (Pohrebák) a SRO Black9.5. Linka bude premávať z Krematória na Slávičie údolie a odtiaľ cez Martinský cintorín až ku Cintorínu Ružinov. Cestou bude zastavovať iba na cintorínoch a prepravovať bude iba osoby, ktoré sa preukážu identifikačnou kartou (náhrobným kameňom). Jazda bude bezplatná a je zakázané si do vozidla nosiť so sebou sviečky. Vzhľadom na predpokladaný počet možných cestujúcich, sa prosím na jazdu týmito autobusmi objednajte buď telefonicky na čísle 066 / 5950 6666 alebo u svojho hrobára.

Pre tých návštevníkov cintorínov, ktorí ešte nestihli zomrieť, budú pripravené špeciálne posilové autobusy. Jedným z nich bude aj Vrakosa Cint736. Smútočná výzdoba a kytica kvetov v cene zájazdu budú zahrnuté.

Na posilových linkách budú samozrejme premávať aj klasické mestské autobusy. Mimoriadnka linka X jazdí na deň otvorených dverí v krematóriu a cestujúci si so sebou môže okrem svokry zobrať aj rakvu (možno práve pre ňu). Jeden (vľavo) tak už urobil. Ako je dobre vidno na fotografii, záujem o linku je enormný a dopravný podnik sa ani tento rok svoje obete pokúsi nesklamať.

Vyber si svoju rýchlosť

S novým prima variantom prišiel magoriát hlavného mesta Bratislavy - na nábreží rozvesil trojicu dopravných značiek obmedzujúcich rýchlosť. Vodiči si jednoducho môžu vybrať rýchlosť, ktorá im vyhovuje (a tým aj nepriamo pokutu, ktorá im hrozí). My len dodávame, že toto nie je fotomontáž, ale skutočná fotka...

Karosolaris

Firma Vrakosa Hrdzavé Mýto nedávno ohlásila spoluprácu so šialeným poľským jazvečíkom Solarisom. Česi zistili, že poľský jazvečík málo žerie a za pár psích złotých keksov bude verne spolupracovať. Tak sa zlaté české ručičky a Solarisove krátke nožičky pustili s chuťou do roboty. Ako to však býva zvykom - aký pes, taký pán - obom firmám spolupráca dlho nevydržala a tak sa Solaris odobral domov do búdy, aj so všetkými poľskými dielmi. Fotka teda znázorňuje ladné tvary prototypu, na ktorom zostali iba súčiastky od Vrakosy. Tá sa však nevzdáva, začne tieto vozidlá produkovať hromadne a verí, že budú dobre reprezentovať meno spoločnosti.

Vrakosa B 739

Geniálni manageri z Vrakosy však majú v zálohe ešte jeden tromf. Je ním úplne nový chrumkavý autobus polomáčaný v kataforéze - typ B 739. Pod jemnou oblátkou sa skrýva oku lahodiaci interiér: plechová kabína s bakelitovou palubnou doskou a dvomi kontrolkami (Porucha a Polčas rozpadu), podlaha, ktorá zároveň slúži ako vzorkovník firmy Stromo koberce, takže na nej nájdete 25 druhov linolea a 4 druhy kobercov. Madlá sú potiahnuté šedou gumou, ktorá zväčša chýba a červeno-žltou farbou, ktorá je pre zmenu olúpaná. V autobuse je príjemná aróma spáleného motorového oleja - dym prúdi cez deravú podlahu. Ako sme sa dozvedeli od podfuck managera Vrakosy, Jiřího Rezavého, firma ma ambíciu s modelom preraziť aj v Nemecku a Francúzsku, kde chcú postupne z ulíc vytlačiť autobusy Agora.

Podarilo sa spojazdniť UFO

Tridsať rokov sa čakalo na túto chvíľu. Konečne sa podarilo sprevádzkovať UFO SNP, prvé oficiálne UFO na svete. Zásluhu na tom majú predovšetkým naši odborníci a aj tí "šťastlivci", ktorý omylom narazili žeriavom do jedného z pilierov Kaviarne Bystrica, a tá pod vplyvom otrasov zletela. Aktivoval sa však autopilot, ktorý dal všetko do poriadku, takže ako vidíte na fotografii urobenej z autobusu MHD, ufo práve mieri k Boľavému (Au) parku.

Ykarus 415H

Tentoraz sa geniálni maďarskí konštruktéri z firmy Ykarus nechali inšpirovať detstvom, keď jazdili na trokolkách, a tak urobili trojkolkový autobus. Tak ako sa očakávalo, vozidlo sa stretlo so značným záujmom verejnosti a najmä orgánov činných v trestnom konaní, ktoré začali skúmať, či jeho skonštruovaním nedošlo ku naplneniu skutkovej podstaty trestného činu všeobecného ohrozenia. Ako to už na Slovensku býva, mierne podplatený sudca vrátil prípad na došetrenie, a tak sa autobusom zatiaľ môžme veselo voziť počas špičky na linke 67. Prečo len počas špičky? Pretože vozidlo má v zákrutách "menšie" problémy, a tak musí byť dobre zaťažené, aby neskončilo na jednom zo svojich bokov. Na záver treba už len dodať, že písmeno H v názve údajne znamená "Hyperexkluzívny", iné zdroje tvrdia, že je to "Hahaha" a niekoľko ľudí aj to, že celý autobus stojí za "H"...

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.