Označovače nájdete už aj v regionálnych autobusoch

Cestovné lístky si v nich ešte neoznačujte, platiť budú až neskôr.

„Plán pokračuje a keď dôjde k dohode s dopravným podnikom Bratislava, tak sa bude dať prvá etapa integrovaného dopravného systému spustiť už budúci september,“ povedal podľa internetovej stránky Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) župan Pavol Frešo. Označovače dodala firma EMtest a sú rovnakého typu ako používa napríklad košický dopravný podnik.

V autobusoch Slovak Lines v súčasnosti ešte neplatia cestovné lístky MHD. O možnosti používať električenku DPB BID a lístky MHD aj v autobusoch Slovak Lines budú v najbližšej dobe prebiehať rokovania.

O termíne spustenia integrovaného dopravného systému sa písalo už viackrát, nikdy doteraz nebol dodržaný. BSK v správe informuje, že cieľom integrovaného dopravného systému je hlavne zvýšenie počtu cestujúcich, ktorí si budú môcť zakúpiť jednoducho jeden lístok na všetky druhy verejnej dopravy v kraji. "V súvislosti s tým Bratislavská župa nakúpila nové tarifné zariadenia pre vozidlá dopravcu Slovak Lines. Následne by mal podobné zariadenia namontovať aj Dopravný podnik hlavného mesta a ŽSR. Tender na označovače pre mestskú hromadnú dopravu robí hlavné mesto Bratislava, v súčasnosti prebieha tender. Tender na označovače pre železnice bude robiť Bratislavský kraj, projekt podá v najbližšej vyhlásenej výzve OPBK," uvádza BSK. Ako sme už informovali, výmena označovačov DPB za nové nie je nutná pre spustenie integrovanej dopravy, pretože pri vhodne zvolených cestovných lístkoch sú už teraz kompatibilné zariadenia oboch dopravcov.

"Projekt s názvom Zriadenie jednotného tarifného systému u dopravcov v pôsobnosti Bratislavského kraja bol predložený a schválený v rámci Operačného programu Bratislavský kraj. Na základe uskutočneného verejného obstarávania bola v máji uzavretá zmluva o nenávratný finančný príspevok s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR (Riadiaci orgán pre Operačný program Bratislavský kraj). V rámci verejného obstarávania bol úspešným uchádzačom EMtest – SK, s.r.o. a EMTEST, a.s. Celkové oprávnené výdavky projektu sú vo výške 375 396 eur (s povinným 5% spolufinancovaním z vlastných zdrojov BSK vo výške 18 769,80 eur). Projekt je spolufinancovaný Európskou úniou z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja," uzatvára BSK.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
predpokladam ze len s bliziacimi sa volbami sa chce Freso zviditelnit. Nic z toho nebude.
Od vodičov SL viem, že Mijola zrejme na toľké aktualizácie (hlásenie zástavok, červené škatule) je nezvyknutá a zamŕza im. Pikoškou je aj to osadenie škatule v SORke ... už druhýkrát som videl ako si tam trepol vodič hlavu. Boh ochraňuj tieto stroje. Majú ich 2 roky strážiť ako oko v hlave ... dokonca za ne zodpovedaju ... Takze spokojnost??? Naopak dalsie starosti... ?
Reakcia na: tbus #1:
aj slovaklines od nich mohli ochrániť... 😕 majú sa na čo tešiť
boh ochraňuj DPB od Emtestov...